my week in pictures


Lang niet gedaan, maar vond het wel tijd worden voor een 'my week in Pictures' . Ik heb de afgelopen weken niet stil gezeten, maar heb niet echt overal foto's van gemaakt (oepsie!). Dus hier een verzameling foto's van de afgelopen weken!



1. De eerste wedstrijd van Nederland: 5-1 Spanje! Ik heb niet vele oranje, maar wel nagellak in alle kleuren dus ik dacht: oranje nagels! 2. Na werk een heerlijk kopje koffie, nooit verkeerd ;)! 3. Ik ging met een vriendin die ik heeeel lang niet had gezien, lekker lunchen. 4. De tweede wedstrijd van Nederland, nog steeds geen Oranje, dus de Nederlandse vlag op m'n nageltjes gelakt! 5. In Rotterdam was er een blogger event dus vond het weer eens tijd om m'n hakjes uit de kast te halen. 6. Vorige week was ik jarig en toen heb ik een blender gekregen: tijd voor smoothies dus! 7. De derde wedstrijd van Oranje en OLEE, ik was helemaal vergeten dat ik een bavaria jurk had gekregen; vanaf nu dus elke keer aanwezig in Oranje !

Wat hebben jullie afgelopen weken gedaan? Nog leuke foto's? Post je blog hieronder ;)!

XOXO Faye

2 opmerkingen:

09 10