Bijna naar Ibiza : mini budget shopping spree: New Look & Primark

shoppen bij New look en primark
Vanmiddag  vertrek ik naar Ibiza en dus moest ik nog wel wat kleine dingetjes kopen, de Sale is gestart dus ideaal om even te gaan budget-shoppen. Deze tas is van Primark en kost maar 7euro! 



Daarnaast heb ik deze sleehakken gekocht, want dat loopt gewoon heerlijk voor een hele dag en op het strand en het maakt je outfit toch net wat leuker dan slippertjes . En ze waren maar 15 euro in de Sale, dus kan ik niet laten liggen toch ? ;)
shoppen bij New look en primark

 Sandaaltjes, lekker basic maar wel makkelijk te combineren want wit en zwart past overal bij deze waren 9 euro bij New look.

shoppen bij New look en primark
Korte post, maar heb ook niet zoveel gekocht hahaha!

What do you think?
XOXO Faye 

3 opmerkingen:

  1. Wauw, echt heel leuk allemaal! De sandaaltjes zijn echt heel zomers! Maar de sleehakken vind ik ook echt gaaf! Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke dingetjes! Vooral dat tasje is zooo leuk! Veel plezier op Ibiza!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. veel plezier!! die tas is erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

09 10